Alexandra Arnăutu, Managing Partner
Lingvist prin educație, antreprenor de oportunitate și networker prin vocație, Alexandra este umanistul secolului 21. Născută în București, și-a petrecut copilăria în Liban, în perioada în care bombele cădeau atât de des încât nici nu se mai făceau știri. Din această experiență de viață a păstrat o atitudine caracterizată de dictonul “trăiește clipa” și voința de a face lucrurile să se întâmple orice ar fi. La întoarcerea în România, și-a continuat educația în domeniul științelor umaniste. Alexandra are un master în limbi străine (franceză, engleză și arabă) și a urmat cursuri post-universitare în comunicare și relații publice. După o experiență variată în instituții de formare, companii private și media, în anul 2002, Alexandra s-a alăturat echipei Casei Regale a României. Mai târziu, a devenit Șef de Cabinet al A. S. R. Principesa Margareta a Romaniei. Timp de șase ani a avut un rol important în proiectele instituționale, sociale și culturale ale Familiei Regale care au culminat cu Nunta de Diamant a Majestăţilor Lor Regele Mihai şi Regina Ana ai României. În anul 2008 a decis să facă un pas curajos către antreprenoriat și a fondat If Magic, agenția în care își poate pune în practică talentul de a aduce împreună oameni inspirați pentru a oferi ideilor bune o șansă să schimbe lumea.

Ada Lungu, Manager de proiect
Ada s-a născut, de asemenea, sub semnul diversității. A studiat, a trăit și a lucrat în șase orașe, trei țări și două continente. A avut așadar ocazia să-și practice specialitatea academică, comunicarea interculturală, în cele mai variate feluri. Ada ar găsi o cale să vorbească și cu un extraterestru. Pasionată să învețe mereu lucruri noi, s-a perfecționat în comunicare, jurnalism și management de proiecte la Cairo, Bordeaux, Paris, Bruxelles și Berlin. În traseul ei profesional ca expert în comunicare și marketing a trecut prin organizații internaționale (World Trade Centre, British Council), media (Societatea Română de Radiodifuziune), administrație publică (Institutul European Român) sectorul academic (Universitatea din București) și Casa Regală a României. Ada a fost implicată în desfășurarea a zeci de angajamente publice ale Familiei Regale și organizarea unor evenimente istorice, ca Întoarcerea Regelui Mihai la Castelul Peleș sau Jubileul Principesei Moștenitoare. La If Magic, Ada își folosește experiența și expertiza pentru a gestiona proiecte care schimbă lucrurile în bine.

Roxana Avădănei, Consultant PR & Comunicare
Imaginați-vă pe cineva care poate organiza o conferință de presă dimineața, care are o întâlnire de afaceri la prânz, negociază trei parteneriate media după-amiaza, scrie un advertorial până la sfârșitul zilei de lucru și încă mai are timp și energie pentru a practica arte marțiale de două ori pe săptămână. Aceasta este Roxana și “kung-fu”-ul ei este puternic. Oh, scuze, ki-akido.
Cariera ei a pornit de pe baza solidă a studiilor academice în psihologie și comunicare. A lucrat în agenții cunoscute (Media Mall, Media Pozitiv) și a coordonat conturile unor clienți reputați în domeniile financiar, IT, non-profit, industria auto și media. Portofoliul ei include branduri internaționale cum ar fi Saxo Bank, Lexmark, New Kopel Group, Check Point. Și-a dedicat o parte importantă din activitate consultanței oferite ONG-urilor și cauzelor sociale (SOS Satele Copiilor, UNICEF). Roxana nu e mulțumită până când mesajul nu a ajuns la publicul potrivit și dispune de un kit magic pentru a reuși acest lucru: experiență, rețea profesională, gândire strategică, condei și cunoștințe new media.

Claudia Geicu, Asistent Executiv
Claudia este vocea pe care o veți auzi când ne sunați pentru prima oară și unul dintre motivele pentru care veți dori să reveniți. Are un talent inegalabil de a explica lucrurile și poate convinge pe aproape oricine de aproape orice. Claudia nu lasă nimic nerezolvat, este perseverența întruchipată. Rețeta ei secretă este compusă, în principal, din experiența de profesor, o fire organizată și abilități sociale. Cei care supraevaluează tehnologia ca fiind instrumentul esențial pentru succes în secolul 21, ar trebui să vadă ce poate reuși Claudia știind cum să comunice cu oamenii. Cu entuziasmul și optimismul ei, Claudia subscrie credinței noastre în faptul că, atunci când vine vorba de comunicare, nimic nu învinge contactul uman.

Cristian Oprea, Coordonator de programe de formare și dezvoltare profesională
Pe de o parte, ar fi greu de crezut, doar uitându-te la Cristian, că are deja o carieră de 21 ani, pentru că, da, este tânăr. Pe de altă parte, de îndată ce ai ocazia să îl vezi la lucru, experiența și competențele sale te conving imediat. In afara de licența și masterul în management la Academia de Științe Economice din București, Cristian a absolvit si programul de specializare în managementul afacerilor publice europene în cadrul Institutului Național de Administrație Publică.
A deținut poziții manageriale în cadrul ORDA (Oficiul Român pentru Drepturi de Autor) în ultimii 10 ani. În această perioadă a dezvoltat mijloace şi metode de investigare a pirateriei pe internet, a susţinut seminarii în ţară şi străinătate și a publicat articole în reviste de specialitate. Activitatea sa de manager a fost dublată de cea de formator în domenii ca leadership, reforma administrației publice, drepturi de autor, dezvoltare personală şi organizaţională, comunicare. Energic și organizat, optimist și dedicat, în prezent Cristian coordonează programele de dezvoltare profesională If Magic și susține cursuri pe temele sale favorite.

Mircea Tache, Administrator
Mircea a pus „e” în cuvântul “echipă”, adică a fost acolo încă de la început, de la “a fost odată ca niciodată”, alături de Alexandra. Venind dintr-un domeniu tehnic, Mircea s-a lansat cu încredere în necunoscut și a urmat cu succes această călătorie ambițioasă în care a învățat și descoperit atât de multe. Astăzi, Mircea se asigură că mediul nostru de lucru funcționează fără probleme, astfel încât noi să ne concentrăm pe munca de creație și să oferim cea mai bună consultanță clienților noștri. Ne bazăm pe el în multe privințe, de la plata facturilor până la organizarea biroului și la soluțiile de optimizare a activităților noastre de zi cu zi. Priceput în a rezolva probleme, Mircea ține departe de noi orice perturbare administrativă și, astfel, contribuie semnificativ la calitatea serviciilor noastre.

Share on TwitterSave on DeliciousDigg ThisShare via email