Valorificați cu succes fotografia ca instrument de imagine al organizației și evitați situațiile critice care vă pot zădărnici eforturi susținute și campanii costisitoare

Fie că trebuie să însoțească un comunicat de presă, să ilustreze o broșură sau un raport anual, să imortalizeze un eveniment, să promoveze oamenii-cheie ai organizației, să fie vizualul unei campanii sau să poarte un mesaj în jurul lumii, pe internet, fotografiile pot da coșmaruri profesioniștilor de comunicare, sau, dimpotrivă, le pot fi un aliat valoros în atingerea obiectivelor de comunicare.

De ce este util acest curs?

Pe parcursul anilor de experiență în comunicare, PR și organizare de evenimente, am constatat că fotografia reprezintă un punct nevralgic în imaginea multor organizații și branduri.
Zonele critice sunt:
- criteriile specifice de alegere a fotografului
- brief-ul și coordonarea eficientă a implicării sale pe parcursul proiectului
- interpretarea, selecționarea și folosirea imaginilor potrivite mesajului și suportului de comunicare
- respectarea legislației drepturilor de autor și a dreptului la imaginea personală

Ce obțineți  în urma cursului?
Vă împărtășim secrete și practici de succes. La finalul cursului:
- veți situa rolul și importanța fotografiei în raport cu nevoile și obiectivele de comunicare
- veți identifica tipul de fotografii care trebuie să facă parte din portofoliul de imagini al organizației
- veți ști să colaborați în mod eficient cu fotografii (brief, prospecțiuni, set-up etc.)
- veți afla ce reguli trebuie să respectăm în domeniul drepturilor de autor și dreptului la imagine
- veți ști cum să creșteți expunerea media a mesajelor trimise către presă cu ajutorul fotografiilor
- veți putea alege fotografia cea mai relevantă într-un anumit context, din mai multe opțiuni, interpretând elemente-cheie de semiotică vizuală

Veți avea la dispoziție un studio profesionist pentru a organiza o ședință foto ca la carte

Cui i se adresează cursul?
Profesioniștilor în comunicare, PR, marketing, organizare de eveniment, relații cu presa, CSR, fundraising, resurse umane, managerilor de proiect și nu numai, din orice tip de organizații.

Traineri

Ada Lungu, manager de proiect, If Magic
Experiența ei ca profesionist în comunicare organizațională și formator stă sub semnul diversității. Ada a studiat, a trăit și a lucrat în șase orașe, trei țări și două continente. Înainte de a deveni coordonatorul PR al Casei Regale a României, în 2008, a profesat în organizații internaționale, administrație publică și media.
După licența în comunicare de la Universitatea din Bucuresti, Ada a continuat cu specializări academice și profesionale la Cairo, Bordeaux, Bruxelles și Berlin.
În prezent, coordonează proiecte culturale și editoriale în cadrul echipei If Magic.

Adrian Sulyok, fotograf profesionist, Fotografics Studio
Cariera de fotograf a lui Adrian Sulyok a început pe baze academice solide, cu o licență în Arte Plastice, cu specializarea în fotografie și grafică publicitară.
Adrian s-a perfecționat în fotografie corporata și de eveniment. A început încă din 2001 cu Bucharest Business Week și a continuat la Miami, în SUA. Începând cu anul 2005, a pus bazele unui business personal de servicii foto/grafică, Fotografics. Este specialist în portrete corporate, fotografie de eveniment, fotografie de arhitectură, industrială și decorativă (printuri de autor).  Printre clienții săi se numără companii de prestigiu dintr-o varietate de domenii: Apanova Bucuresti, Baneasa Developements, Carpatcement, ING Romania, Henkel Romania, Mindexpress, Oops Media, Foss Advertising, Business Leader Magazine, Business Women Lifestyle, Labormed, Grayling, Romstal etc.

Cristian Oprea, Coordonator de programe de formare și dezvoltare profesională, If Magic
Cristian și-a obținut licența și masteratul în economie la Academia de Științe Economice din București și a fost instruit ca funcționar public de către Institutul Național de Administrație Publică.
A deținut poziții manageriale în cadrul ORDA (Oficiul Român pentru Drepturi de Autor) în ultimii 10 ani. Activitatea sa de manager a fost dublată de cea de formator în domenii ca leadership, reforma administrației publice, drepturi de autor, comunicare.

Program
Joi, 17 noiembrie 17.30 – 20.30
Vineri, 18 noiembrie 17.30 – 20.30
Sâmbătă, 19 noiembrie 10.00 – 16.00 (cu pauză de prânz)
Unde se desfășoară cursurile? Bd. Dimitrie Cantemir, nr.1, Bl. B2, Sc.4, Et.7, Ap.115, interfon 715 (zona Unirii, vizavi de Hotel Horoscop)

Preț: 400 Ron
Cursanții care înscriu încă trei participanți beneficiază de reducere de 50%.
Plata se face cash la începutul cursului.

Contact
Mobil: 0726 670 660
E-mail: cursuri@ifmagic.ro

Share on TwitterSave on DeliciousDigg ThisShare via email