Cursuri:

Trader Forex: Câștigi sau pierzi. Învață să tranzacționezi inteligent de la un profesionist. (10, 12, 13 martie)  Cine nu și-ar dori câștiguri substanțiale, accesibile, fără prea mult efort și asupra cărora să dețină controlul? Piața internațională a tranzacțiilor valutare, foreign exchange, pe scurt FOREX, reprezintă o astfel de oportunitate. Scepticii consideră că sună prea frumos ca să fie adevărat și ratează o șansă. Optimiștii se aruncă înainte fără a analiza riscurile și pierd, uneori chiar mai mult decât investiția inițială.  Noi propunem o perspectivă realistă, cu ajutorul unui trader profesionist, cu experiență.

 

Articole:

Într-o lume ideală, relația dintre o organizație și o agenție de consultanță (în cazul nostru, în comunicare) ar fi un fel de căsnicie. Uneori însă, în lumea reală, clientul e un soț mai de modă veche, iar agenția e o soție răsfățată. Ca orice parteneriat, relația dintre client și agenția de comunicare este… complicată. Dar, în același timp, poate duce la rezultate extraordinare, dacă este gestionată profesionist.

Aleg să cred că antreprenoriatul este, mai mult decât o cale de îmbogățire, o aventură umană care ne pune la încercare tăria de caracter, inteligența, integritatea, capacitatea de adaptare și de supraviețuire. Mi-aș dori o definiție mai complexă și mai realistă a succesului, o idee mai măreață asupra măreției

Se spune că nimeni n-ar refuza să sară cu parașuta dintr-un avion care se prăbușește. Aversiunea față de risc, teama de schimbare ne rețin pe cei mai mulți dintre noi să încercăm ceva nou. Teoria demonstrează că majoritatea oamenilor tinde să respingă riscul, preferând câștigurile mici, dar sigure.Teoria demonstrează că majoritatea oamenilor tinde să respingă riscul, preferând câștigurile mici, dar sigure.

Care este natura parteneriatului? Două sau mai multe părți care își pun lalolaltă resursele, pentru a atinge un obiectiv comun. Pentru orice proiect, parteneriatele strategice pe termen lung constituie un capital la fel de important ca investițiile financiare, oamenii și logistica.

Oricare ar fi ideea, oricât de simplă sau inovatoare, întrebările care bântuie antreprenorul social sunt aceleași: conceptul va funcționa? Dacă da, cum se va auto-susține? De unde vor proveni resursele financiare, materiale, umane? Când va începe să dea rezultate?

O afacere socială are drept misiune să producă o schimbare pozitivă în comunitate, să implementeze sustenabil soluții la probleme sociale sau de mediu.

Ce este un antreprenor? Acum câțiva ani, aș fi răspuns: cineva cu propria afacere (de succes, preferabil). Cineva care face bani. Un patron. Un acționar. Un investitor. Clasic.

Share on TwitterSave on DeliciousDigg ThisShare via email