Cursuri:

Atelier de discurs public și comunicare persuasivă.Vorbirea în public nu este o provocare rezervată numai pedagogilor, managerilor sau specialiștilor în comunicare. În viața profesională sau privată situațiile în care trebuie să ne adresăm unei audiențe apar la tot pasul, fie că ne place sau nu. Ligia Necula, jurnalist de 18 ani și formator cu peste 13 ani experiență, propune un atelier practic la finalul căruia participanții vor stăpâni tehnici de comunicare persuasivă, vor ști să își organizeze ideile, să folosească suporturi și instrumente de prezentare, să gestioneze eficient relația cu audiența, să rezolve situațiile delicate și să își adapteze discursul la tipologiile de public pentru a obține reacția dorită.

Social Media- the next level  Social Media, noua eră a comunicării și trendul dominant al marketingului modern, este mediul de comunicare în masă cel mai accesibil și mai eficient din punctul de vedere al costurilor. Totodată, social media este noua prioritate a bugetelor de marketing și un „must” în dezvoltarea profesională a oamenilor de comunicare și managerilor din orice domeniu. Anca Duma, expert în marketing digital, social media și blogger, prezintă practicile performante și oportunitățile mai puțin cunoscute oferite de mediul online. Participanții vor afla secretele Facebook-ului și își vor răspunde la întrebări referitoare la construirea unui profil, pagini, grup eficient.

Articole:

Răspunsul universal la întrebarea “De ce n-am făcut X?” este “N-am avut timp.” Mai mult, tot oferind acest răspuns, ajungi repede să-ți pui și întrebarea “Cu toate promisiunile pe care mi le fac, cum de nu reușesc să fac tot ce îmi propun?”

Beneficiul real al interacțiunii cu oamenii este, mai mult decât faimosul “5 minutes pitch”, să creezi o legătură, o relație, o conexiune.
“Connecting” nu se limitează la un schimb de cărți de vizită.

Pentru un ONG, PR-ul nu este un accesoriu, un trend. Este parte din angajamentul pe care trebuie să și-l asume: acela de a transmite mesajul cauzei pe care o reprezintă publicului beneficiar și potențialilor parteneri.

De câte ori nu ai fost suficient de mulțumit de un lucru și l-ai tot amânat până când ai considerat că atinge pragul perfecțiunii? Perfecționistul se autosabotează de minune. “Nu pot să îl fac perfect, nu îl mai fac deloc.”

Știai că sensul cuvintelor reprezintă doar 5% din transmiterea unui mesaj verbal? Cum spunem și ce arătăm transmite mai mult decât ce spunem. Cu alte cuvinte, suntem „condamnați” să comunicăm mereu. Lipsa cuvintelor nu înseamnă lipsa comunicării.

În topul universal al temerilor, aceea de a vorbi în public ocupă un loc de cinste. Glassofobia sau teama de a vorbi în public este pe locul întâi, urmată de teama de moarte (necrofobia).

Share on TwitterSave on DeliciousDigg ThisShare via email