Clienţi
•    Familia Regală a României
•    Fundaţia Principesa Margareta a României
•    Fundaţia Blue Heron
•    Asociaţia Română pentru Reciclare – RoRec
•    Fundaţia Gentica
•    Moira- Formare profesională
•    Asociaţia “Jungen Rumanen eine Chance”
•    Asociaţia Soleil de L’Est (Paris)
•    Agenţia literară „Rhizomes” (Paris)
•    Centrul Naţional pentru Dezvoltare Durabilă
•    Artişti /Colecţionari: Tedy Necula, Elena Uta Chelaru, Adrian Buga, Paula Craioveanu

Câteva dintre proiectele noastre

Nunta de Diamant a Majestatilor Lor Regele Mihai si Regina AnaNunta de Diamant a Majestăţilor Lor Regele Mihai şi Regina Ana ai României (iunie 2008). Familia Regală a României ne-a încredințat organizarea și mediatizarea evenimentelor de înaltă ținută prin care Majestățile Lor au sărbătorit 60 de ani de căsătorie: Concert Regal la Ateneul Român (800 de invitați), Dineu oficial la Salonul Regina Maria al Hotelului Athenee Palace Hilton (250 de invitați), Garden Party în grădina Castelului Peles (Sinaia), Recepție la Palatul Elisabeta din București, reședința Familiei Regale (150 de invitați), și lansarea albumului “Nunta de Diamant” la Muzeul Național de Istorie a României (200 de participanți).
Am gestionat, așadar, la cel mai exigente standarde de protocol, prezența a peste 80 de oaspeţi din străinătate, dintre care 14 familii regale, şi a câtorva sute de invitaţi din ţară, membrii ai Guvernului şi Parlamentului României, reprezentanţi ai cultelor, Academiei Române și Corpului Diplomatic acreditat la Bucureşti, personalităţi de prim rang ale artei şi culturii române, ale mediului de afaceri şi presei.
Am pus la punct o strategie de mediatizare în urma căreia evenimentele s-au bucurat de o acoperire națională și internațională, atingând o audiență de aprox. 10 milioane.
Nunta de Diamant a Majestăţilor Lor a fost desemnată de TVR1 evenimentul anului 2008.

Pasarea de foc primul spectacol de dans comunitar din RomaniaPasărea de foc – Primul proiect de dans comunitar din România, în cadrul Festivalului Internațional “George Enescu” (septembrie 2009), alături de Asociaţia „Jungen Rumanen Eine Chance”
În statistici: 100 de tineri aflați pentru prima oară pe scenă, 2 coregrafi excepționali – Royston Maldoom și Josef Eder, o piesă care a scris istorie – Pasărea de foc a lui Igor Stravinsky, 1800 de spectatori (săli pline la ambele reprezentații – Teatrul Național București și Casa de Cultură a Sindicatelor din Sibiu), 70 de știri și articole în presă, un buget de 172.000 de euro strâns de la peste 40 de sponsori și parteneri, 1 film documentar inedit.
În afara statisticilor, o aventură memorabilă în care am făcut de la strategia și campania de PR și fundraising la logistică, web design și parteneriate strategice. Un proiect în care am văzut cu ochii noștri puterea transformatoare a încrederii și comunicării și ne-am convins încă o dată că trebuie să continuăm ceea ce facem. Proiectul a fost nominalizat în finala Galei Oameni pentru Oameni 2010.

Concert aniversar Fundatia Principesa Margareta a RomanieiConcertul Caritabil Anual al Fundaţiei Principesa Margareta a României în beneficiul proiectului “Tinere talente” (Ateneul Român, 25 octombrie 2010).
Concertul a marcat o dublă aniversare: ziua de naştere a Majestăţii Sale Regele Mihai şi 20 de ani de activitate a Fundaţiei Principesa Margareta a României. A fost precedat de o serată artistică găzduită de Ambasadorul SUA in România, ES dl. Mark Gitenstein și soția sa, Libby Gitenstein, în organizarea căreia ne-am implicat, de asemenea.
Evenimentul a strâns 70,000 euro în beneficiul tinerilor talentați dar fără posibilități materiale și s-a bucurat de participarea excepțională a sopranei internaționale Nelly Miricioiu, a baronului Yuriy Tsiple și Filarmonicii George Enescu dirijate de maestrul Horia Andreescu. Sala plină, ecourile în presă, interesul sponsorilor și donatorilor au declarat acest eveniment un succes.

Fundatia Blue Heron Valentine's Day Charity BallValentine’s Day Charity Ball (edițiile 2009, 2011), evenimentul anual de strângere de fonduri al Fundaţiei Blue Heron în beneficiul programului de burse universitare dedicat copiilor orfani sau abandonați care urmează studii academice
Evenimentele de fundraising sunt întotdeauna o provocare. Valentine’s Day Charity Ball al Fundației Blue Heron este cu atât mai mult, pentru că își propune să stimuleze generozitatea fără ostentație, marketing agresiv sau presiuni de conformitate. Ne-am alăturat unei echipe alături de care am coordonat un eveniment de prestigiu, cu ținuta și șarmul balurilor de altă dată, un eveniment care a crescut, de la an la an, și a adus din ce în ce mai multe șanse la un viitor mai bun studenților merituoși dar fără posibilități materiale, proveniți din centre de plasament.
Valentine’s Day Charity Ball a devenit, în timp, mai mult decât un eveniment de strângere de fonduri pentru o cauză nobilă, o tradiție anuală care mobilizează companii, oameni de afaceri, personalități și presă într-un exemplu de responsabilitate și implicare socială care ia amploare.

Fundatia Gentica - Saptamana Globala a AntreprenoriatuluiEvenimentele Fundaţiei Gentica din cadrul Săptămânii Globale a Antreprenoriatului (edițiile 2008 și 2009)
Doi ani la rând am organizat evenimentele Fundației Gentica în Săptămâna Globală a Antreprenoriatului (Global Entrepreneurship Week – GEW, pe scurt), care se desfășoară în 80 de țări din întreaga lume și este considerată cea mai mare mișcare globală pentru antreprenoriat. În total, la cele două ediții, am conceput și organizat 15 evenimente (conferințe, seminarii, workshop-uri, lansări de carte, mese rotunde) dedicate încurajării spiritului de inițiativă, responsabilității și creativității în rândul tinerilor. Participanții au avut ocazia sa experimenteze antreprenoriatul sub cele mai diferite forme.
Datorită tuturor organizațiilor implicate, Romania s-a situat în fiecare an în topul primelor 10 din cele 80 de țări care compun comunitatea GEW ca numar al activitatilor organizate.

Dracula l'ImmortelTurneul de presă în România al jurnaliştilor francezi implicaţi în lansarea volumului “Dracula L’Immortel”, de Dacre Stoker (septembrie 2009).
Agenția literară “Rhizomes” din Paris, care a coordonat lansarea cărții în Franța, ne-a ales pentru a oferi editorialiștilor literari de la cele mai reprezentative publicații franceze (Le Figaro, Le Nouvel Observateur, Marie Claire, RTL, France2, L’Express, Paris Match, Livres Hebdo) un sejur de documentare asupra personajului legendar Dracula. Am pus la punct un concept care a inclus un periplu prin locurile emblematice (București, Bran, Sighișoara), întâlniri cu istorici, scriitori, oameni de presă și specialiști în branding de țară, evenimente private.
Articolele și reportajele apărute în presa franceză au contribuit nu doar la succesul lansării volumului ci au conturat imaginea unei Românii cu potențial turistic și patrimoniu cultural.

 

Campania de colectare DEEE RoRecAcțiunile ecologice locale de colectare a deşeurilor de echipamente electrice şi electronice in cadrul campaniei nationale iniţiate de Asociaţia Română pentru Reciclare RoRec “Locul deşeurilor nu este în casă. Trimite-le la plimbare”

În calitate de reprezentanți ai Asociației RoRec organizăm, în parteneriat cu autoritățile locale, cu sprijinul societății civile, al instituțiilor de învățământ, companiilor și presei locale, acțiuni de mediu prin care stimulăm comportamentul responsabil față de reciclarea deșeurilor de echipamente electrice şi electronice și colectăm aceste deșeuri pentru a le integra într-un proces profesional de reciclare. Implicarea comunităților s-a manifestat printr-o participare excepțională la demersul de colectare și sprijinul zecilor de tineri voluntari (elevi și studenți împreună cu profesorii lor) care au devenit ambasadori și multiplicatori ai cauzei.

Lansare album Nunta de DiamantProiecte editoriale
Am coordonat realizarea și lansarea a două publicații de excepție ale Casei Regale a României: volumele “Nunta de Diamant” (2008) și “Coroana Română la 140 de ani” (2009). O călătorie nu doar printr-un secol și jumătate de istorie, ci și prin colecții de fotografii rare, povești cu savoarea vremurilor de altă dată,  experimente de design și provocări de marketing.

 

 

Expozitie retrospectiva Elena Uta ChelaruExpoziții:
Colecţia Regală de costume populare Regina Elena (iunie 2008, Muzeul Țăranului Român), cu sprijinul Familiei Regale
Culorile Razboiului – pictori români pe frontul celui de-Al Doilea Război Mondial, (iunie 2008, Cercul Militar Național)
Prezenţe ale picturii contemporane româneşti în Franţa, cu Soleil de L’Est, între 1990-2008 (octombrie 2008, Muzeul de Istorie a Bucureștiului)
Paula Craioveanu (octombrie 2009, Galeria Simeza)
În căutarea Omului… Retrospectiva Octav Angheluță (noiembrie 2009, Muzeul de Istorie a Bucureștiului)
Expresia culturală europeană și tradiția în interpretarea artistică a picturii românesti contemporane a artistei Elena Uta-Chelaru (noiembrie 2009, Galeria Galateca)

Share on TwitterSave on DeliciousDigg ThisShare via email